lørdag 9. mars 2013

22 seconds of fame

I ettermiddag hadde vi besøk,
og jeg ga nok inntrykk av at jeg var den roligste hunden i hele verden.
 
For inne er jeg veldig rolig, men når vi er ute derimot, tar jeg ut all energien jeg har...
 
Under ser dere et filmklipp fra turen vår i dag, legg merke til at jeg ikke har bånd på meg. *stolt*
 
 
Jeg var ikke så veldig villig til å høre etter hele tiden i dag...det var så mye spennende å snuse på...
 
 
Men da jeg hørte etter...
og faktisk kom da de sa "kom"
og satt meg da de sa "sitt"...
fikk jeg en godbit eller litt kos,
og masse skryt.

 
"Gi labb" fører alltid noe godt med seg, så den har jeg lært for lenge siden...

 
Noen ganger legger jeg meg heller ned når de sier "gi labb", er ikke det det samme da mon tro?
 
-Stella-


2 kommentarer:

  1. Så flink du er Stella,gøy og følge deg i hverdagen (",)Lill

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, og takk for at du tar deg tid til å skrive en liten hilsen, for da vet jeg at du har vært her:)

      Slett