tirsdag 21. januar 2014

Bilder fra en tur...

Nå er det sånn at Dronning Fjellrose har kommet litt utav det med blogginga. Hun fikk en iPad til jul, og på den får hun ikke til å føre over bilder til bloggen min. Men nå har hun resignert, og tatt fram pc-en igjen. Jeg sier det til henne, det enkle er ofte det beste;) 
Vel vel. 
I og med at det ikke har vært mye blogging de siste ukene, har dere vel ikke sett den nye dressen min som Dronning Fjellrose har kjøpt på eBay, vi elsker den. Eller rettere sagt, jeg synes den er litt lang i labbene, men folkene mine synes den er veldig praktisk, for da blir jeg visst ikke så skitten.
Anbefales iallefall, mye bedre enn de forrige jeg har prøvd.









 Flere turbilder kommer:)

-Stella-



6 kommentarer:

  1. Dejlig igen at komme på tur med dig,har du fået nyt tøj eller er det fordi i har det meget koldt. Vi har lidt sne i dag så det bliver fint når vi skal i skoven.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke på dress fordi det er kaldt nei, bare fordi jeg skal spare pelsen min slik at den ikke blir så skitten når vi går på tur 😊 Det er fint å gå tur i snøen, kos dere på skogtur 😊

      Slett
  2. Hei Stella , gratulerer med ny dress den er veldig fin . Kan du spørre dronninga hvor hun får kjøpt lys som brenner i to måneder ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det 😊 Det kommer an på hvilke lys du mener....

      Slett
  3. Hej Stella hvad går du og dronning Fjellrose og laver, savner at høre fra jer. Det er så hyggelig med billeder og lidt fra jeres fjellture. Håber snart I kommer med nyt.Ha det bra.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg ble inspirert av innlegget ditt, så nå ble det ENDELIG nytt blogginnlegg:)

      Slett