torsdag 9. mai 2013

2 dager igjen...

Dagen i dag startet med tur rundt Håa med Dronning Fjellrose og Pappsen. Dronning Fjellrose fikk til og med lurt Pappsen til å løpe noen kilometer;) Da vi kom hjem fikk jeg en tur i badekaret for første gang, men ikke for å bade, bare for å vaske labbene...


Pappsen dro på jobb i dag, og Dronning Fjellrose kjørte ham til flyplassen. Da hun kom hjem hadde hun vært innom Plantasjen og kjøpt sommerblomster. 


Nå må hun google alle blomstene for å se om de er giftige eller ikke...Kan jo ikke plante noe som kan være farlig for meg...

PS. Noen som vet hvem som har 1-årsdag på lørdag??? 

-Stella-

4 kommentarer:

  1. Hei Stella

    Både du og eg veit kem som kom først til bila idag ;-)
    Takk for turen.

    Sitt fint

    Pappsen (på hotell på Sola)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dronning Fjellrose sier at hun lot oss vinne :D Hørt sånnt ;)

      Slett
  2. Gratulerer med dagen som kommer på lørdag Stella! Ikke la mamman din bli for sprek før jeg kommer heim fra konfirmasjonshelga....da blir det så tungt for meg å henge med på turene våre ;-) Anne Kathrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:) Dumt at ikke LudviG kan komme i bursdagen min...
      Blir artig når valpen blir stor nok til å bli med oss på tur:)
      God tur til Kongsvinger! Heldige Ludvig som får ligge på hotell, det gjør Pappsen også;)
      Stella

      Slett