søndag 5. mai 2013

Stellllllaaaaaaaa!!!!

Hva jeg har gjort i helga? Ikke mye. Men jeg har vært på tur da. Fredag var jeg på langtur med Pappsen, mens Dronning Fjellrose sov (hun har fri på fredager). Da hun våknet dro hun på løpetur rundt Røstad (uten meg!). I går og i dag var det løpetur rundt Håa (med meg). 


Jeg er ikke kjempeflink til å løpe i bånd.(Dronning Fjellrose har begynt å hinte om valpekurs). Rett som det er løper jeg foran føttene hennes (men det er fordi det er så mye spennende som ligger i veien), og jeg hører at hun blir litt oppgitt over meg...(Når hun må brå-stoppe, eller hoppe over meg sier hun: "Stelllllaaaaa!!!!" og hun er nok litt irritert, det hører jeg på stemmen hennes.)
Vi løper på grusvei, og det er bondegårder over alt, og det er masse hestebæsj i veien, men den må jeg spytte ut...makan! 


Her er instagrambilder fra hundredagersprosjektet. Vi har nå kommet til dag 21 og 22 av 100. 



-Stella- 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar