fredag 18. oktober 2013

Kompis-tur på Kjærlighetsstien

I dag klarte jeg nesten ikke vente med at vi skulle gå på tur. Jeg maste og maste, men vi hadde avtale med Lego, så vi måtte vente til halv ti før vi dro...
Men da vi skulle gå fant Dronning Fjellrose ut at jeg måtte ha på meg regnfrakk, og da mistet jeg lysten til å bli med på tur! 
(Lite pinlig å møte Lego når jeg har på meg regndress da!!!)


Men vet dere hva, Lego er en ekte venn, jeg følte meg ikke barnslig med regndress i det hele tatt sammen med ham.




Vi gikk i over 10 kilometer, brukte 2 timer og 11 minutt, og i et av disse minuttene lekte vi litt. (Lever lenge på den oppmerksomheten:) 


Dronning Fjellrose skulle prøve å ta bilde av oss når vi satt begge to, men når jeg satt fint og poserte, var Lego bare interessert i å snuse...


og når Lego var flink til å sitte, fant jeg et spor som jeg slett ikke hadde tenkt å gi slipp på bare på grunn av at Dronning Fjellrose skulle få ta et blinkskudd...


Takk for turen Lego:)

-Stella-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar