søndag 20. oktober 2013

Søndagstur rundt Eidsbotn

Hei Sveis:) Tur rundt Eidsbotn i dag, med regndress. Det er ikke sånn at det regner akkurat, ikke en sky på himmelen. Men det er så skittent og vått på veiene vi løper på, så jeg sparer visst pelsen min med denne...


Før vi dro på tur ble jeg børstet i en time, merkelig rekkefølge ting blir gjort på i vårt hus...



Her er vi på Moan, ikke kommet ordentlig i gang ennå, for her må det en fotoshoot til....







Hva jeg skal gjøre resten av dagen? Sove tenker jeg:)
Fin søndag til alle firbente og tobente i det ganske land. 

-Stella- 

2 kommentarer:

  1. Hei Stella, går du alltid i bånd?
    Tør ikkje Dronning Fjellrose å la deg gå laus?

    Sitt fint

    Papsen

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg får ikke gå løs på fuglefredningsområde Pappsen, og heller ikke der det er bilvei, så da blir det dårlig med å gå løs på denne runden. I går fikk jeg få løs da, da gikk vi på skoleveien og opp til Halsan og Øvermarka:)

      Slett