torsdag 7. november 2013

Krystallklare dager, ja nå er det høst...

Det er høst, men det er ikke sånn at vi har gått i hi på noen som helst måte. Her er det så travelt som aldri før, så det har ikke vært mye tid til noe som helst. Men da morfar var på besøk i helga sa han at det var altfor lenge siden jeg hadde publisert noe på bloggen, så jeg fant ut at jeg måtte ta meg sammen...

Heldigvis har Dronning Fjellrose publisert masse bilder på Instagram, så det er disse dere får se nå:


Her har familien min (les: de voksne) resignert, jeg får ligge i sofaen på fredagskveldene (og av og til ellers også), for da er jeg som regel nydusja og ren og pen... (ligger på fanget til Prins Umulius)


Det kom snø en dag i slutten av oktober, men den har forlengst smeltet (den forsvant på et par timer i sola) 


Vi har vært på mange turer. Nesten hver dag må jeg ha på meg regndressen, jeg liker den ikke i det hele tatt, og hver gang jeg ser den springer jeg og gjemmer meg...
(Dronning Fjellrose har lovt meg en ny dress snart, i softshell. Det blir kult...tror jeg...) 


Det er stor forskjell på Turnprinsessen når hun er frisk og når hun er syk...
Her er en fredagskveld, hun er frisk...

Og her er påfølgende mandag, og hun er syk...


Når Dronning Fjellrose måtte være hjemme med syk turnprinsesse, kunne hun ta litt bilder i dagslys, så her ser dere meg på loftstua, holder vakt over hage og nabolag...


en så på en liten tur i nabolaget...


Her er jeg igjen nybada, det er fredag og jeg skal tilbringe helga hos Line og Sanna. Line er ekstra-mamman min når familien reiser på steder der de ikke kan ha meg med. 


Familien min er i Elverum og Hamar denne helga. 




De brukte mange timer inne i denne hallen i Elverum. Turnprinsessen deltok i Nasjonal Rekruttkonkurranse, kom på 34. plass av 72 deltakere fra hele Norge:) 


Så kom de hjem igjen, og her er fredagsturen vår rundt Håa. 


Dette er ikke et sort-hvitt bilde...


En liten fotopause før vi jogger videre...


Etter turene krøller jeg sammen dørmatta og bruker den som hodepute. Ingen pute er bedre enn plastmatter fra Pappelina:) 


Tur igjen, og nå ser dere at det er blitt november


og den 3. hadde Turnprinsessen 11-årsdag. (Nå når hun er 11 insisterer hun på å bli kalt Turnprinsessen istedenfor Prinsesse-Vil-Ikke). Vel, hun hadde ikke på seg disse skoene så lenge, så jeg benyttet sjansen til å låne dem :) 

I dag fulgte vi Turnjentene til skolen. Det skal vi gjøre i morgen også. Koselig start på dagen. 


I helga skal jeg være hos Lego. (Dere husker Lego?) Dronning Fjellrose skal være med Turnprinsessen på turnkonkurranse i Kristiansund. Pappsen er i Nordsjøen, og Prins Umulius skal overnatte hos en kompis. 
God helg! 

Fornøyd nå morfar? ;)


-Stella-

1 kommentar:

  1. Jada no e æ fornøyd , d va en masse flotte bilda med fin tekst . Du må ikke la d gå så lang tid for det blir noe som mangler , no må du bare si ifra til Dronninga at hu å skjerpe sæ. God helg . Hilsen morfar.

    SvarSlett