søndag 24. november 2013

Snø, snø og atter snø

I helga har jeg vært kjempemasse ute. Det har kommet, og kommer fremdeles masse snø. Englebarna leker i hagen og jeg får være med. Kjempeartig! 


Etter et par timer i hagen ville Dronning Fjellrose og Pappsen ha meg med på tur, og jeg hadde allerede snøklumper i pelsen. 






Der det kan komme biler må jeg ha bånd på meg, men det meste av turen fikk jeg gå løs. 






Vi var ute på tur i over to timer, og på den turen gikk og løp jeg sikkert tre mil, Dronning Fjellrose og Pappsen gikk imidlertid bare 9,25 kilometer. 


Da vi kom hjem fra tur, stod det en fyr og kikket inn gjennom vinduet vårt. Jeg prøvde å knurre i håp om at han skulle bli redd og løpe sin vei, jeg prøvde til og med å bjeffe for å jage ham vekk fra hagen min, men det var ingenting som hjalp. 


 Nå har jeg resignert, så han får bare stå der og se dum ut! 


-Stella-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar