søndag 17. november 2013

Det finnes ikke dårlig vær...

...bare dårlige klær, er det visst noe som heter, og den kan jeg signere, for jeg har fått meg ny regndress, svart sådan, og den fungerte helt fint i storm og tur langs Eidsbotn... 



...med bølger så høye at de slo over meg da jeg sprang fredelig forbi, så jeg måtte riste meg... 


Vinden tar tak i flexibåndet, så Pappsen tar det av meg isteden :) 


Fine nye regndressen min. Den er mye bedre enn den forrige. Denne er tynnere, enklere å få på seg, og enklere å bevege seg i. *jippi*



Elvestien var oversvømt...




Men vi kom oss forbi alikevel...



Men her måtte vi melde pass, ingen vei utenom. Vi hadde ikke støvler, så her snudde vi...


Men dette til tross, vi hadde en fin tur på 6,5 km. på 1,5 time. 

Hva jeg gjorde da vi kom hjem? 
Hva tror dere?
Rett i dusjen og fikk spylt av meg saltvann og gjørme.

God helg!

-Stella-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar