tirsdag 20. august 2013

"Date" med Lego

Jeg hadde avtale med Lego, men det varte og rakk. Dronning Fjellrose tok bilder og jeg snuste rundt mens vi ventet. 


Kommer de snart eller? 


Nå da?


Endelig kom han...


Jeg hadde lyst til å leke, men Lego var skikkelig overlegen, ikke interessert i det hele tatt...


Kom igjen da, kan vi ikke leke, bare litt? 


Men han bare gikk, ikke en eneste liten flørt, vet ikke om det kan kalles en "date" engang. 


 Han ville ikke leke, samme hvor mye jeg hintet. (Dronning Fjellrose har fortalt meg at det motsatte kjønn ikke skjønner et hint, de må ha klar tale, men jeg vet ikke om klar tale hjalp engang, han var rett og slett ikke interessert...) 


Dronning Fjellrose syntes jeg var veldig veloppdragen på turen (...)


 Da vi kom fram til mål fikk vi vann av mamman til Lego. 


 Da var han skikkelig gentleman, lot meg få, kanskje ikke først, men han lot meg få:) 


-Stella-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar