tirsdag 6. august 2013

På Smådyrklinikken

På vei inn til Smådyrklinikken Inn-Trøndelag i dag. 


Det første jeg måtte gjøre var å veie meg, jeg var 8,75 kg. og veterinære sa at jeg var litt for tynn, jeg kunne godt ha litt mer fett på kroppen. Så nå må visst familien min bli litt mer rigid hva mat angår. Jeg skal få tre måltider pr. dag, og maten skal ikke være tilgjengelig hele tida, for på denne måten skal de kontrollere hvor mye jeg egentlig spiser. 


 Vi fikk beskjed om å sette oss ned og vente inne på veterinærkontoret, jeg tok det som en selvfølge at jeg skulle sitte på benken ved siden av Dronning Fjellrose. 



Etterpå måtte jeg undersøke kontoret...




Det var mange nye lukter, og spennende ting å snuse på...


Så kom veterinæren inn, og jeg likte henne! 


Hun undersøkte meg...


 lyttet på meg..  


kikket inni ørene, på øynene og på tennene. Alt var bra!


Da jeg hadde blitt undersøkt fikk jeg ei sprøyte for at jeg skulle sovne, jeg kom til å sovne innen 10 minutter sa veterinæren. 


Før det hadde gått 1 minutt så sov jeg...

Mens jeg sov tok de røntgenbilder av meg for å se om hoftene mine er som de skal, så nå er det bare å krysse labbene og håpe på at jeg er frisk som en fisk:)

-Stella-



4 kommentarer:

  1. Heia Stella
    Jammen e du ei fin og snill lita jenta, ikkje løye dyrlegen ikkje fant noko å utsetta på deg ;-)
    Og så fin du e på bilda, ja hu e fin Dronninga og.

    Sitt fint

    Pappsen

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi kler hverandre Dronning Fjellrose og jeg <3

      Slett
  2. Det er akkurat slik det er når jeg er til legen også, jeg får to piller så er jeg frisk.

    Hilsen morfar.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så genialt Morfar, vi liker sånne leger :)

      Slett