fredag 9. august 2013

Seriøst?

 Seriøst, mener du at vi skal inn nå? 
Jeg kan tenke meg å være ute lenger jeg.
Det aner meg hva som skjer straks jeg kommer inn.
Det er ikke min feil at det regner og at jeg ser ut som en våt katt.


Jeg setter meg litt her jeg, 
hvis jeg snur ryggen til Dronning Fjellrose så glemmer hun meg kanskje? 


Men hun glemte meg ikke, 
det var bare å komme inn, 
rett i dusjen, 
sjampo, 
balsam 
og you name it...
Men jeg ble fiiin og hviiit etterpå da, 
og dusjen så ut som ei sandkasse,
men det var ikke mitt problem.


 På den andre turen vår i dag fant jeg denne, 
bare noen som enten har kastet den fra seg eller mistet den. 
Hvis noen savner den, vet dere hvor jeg bor :) 



 -Stella-

1 kommentar:

  1. Stella, Stella du e alt for gammal til å ha smokk og husk at Dronninga vil ditt besta med dusjinga, da er ikkje kjekkt å få masse sand og skit rundt i huset ;-)

    Sitt fint

    Pappsen

    SvarSlett