søndag 22. september 2013

Regnklær-vær

 Det er ikke alltid fint vær når Dronning Fjellrose og jeg er på tur. 
I dag regnet det, og grusveiene var våte og skitne. 
Er det dalurt å ta med seg en hvit, langhåret hund på joggetur? (er det sikkert mange som lurer på...) Men hun er ikke dum denne eieren min skjønner dere, hun var føre var, og kledde på meg regndress før vi dro. 


Jeg liker det ikke i det hele tatt, men Dronning Fjellrose bedyrer at jeg er fin så...


Vi var nesten like skitne begge to etter turen rundt Håa. 


Jeg ble til og med skitten i ansiktet...


Hjemme igjen. Hva tror dere venter meg nå? 


Riktig, rett i dusjen! Men det beste av alt: jeg er tørr og skinnende hvit under regndressen. Bare et kilo sand på labbene som må dusjes av!

-Stella- 



1 kommentar:

  1. Hei, Stella

    Jammen e du heldig som får gå på tur med Dronning Fjellrose, sjølv om været ikkje var da besta.
    Men no e da ikkje så lenge før eg kjem heim og kan væra med på tur og ;-) Dei siste dagane har da blåst så mykje at me ikkje har fått sett nokre kvalar, du kan tru at ein vågekval er eit flott syn.

    Sitt fint

    Papsen

    SvarSlett