søndag 29. september 2013

Vi trener spor

I dag var vi på hundekurs igjen. Jeg og Dronning Fjellrose har vært på mange kurskvelder, og vi har trent på ulike ting. I dag var det spor, og det var artig både for de tobente og oss firbente. 


Prinsesse-Vil-Ikke var med for første gang, og hun syntes det var litt kjedelig når det ikke var min tur til å lære å gå spor. Så da satt hun, lå hun og stod hun i et tre og så på...


Dronning Fjellrose gikk opp sporet, og måtte gjemme seg i ei skråning sånn at jeg skulle finne henne. Det varte og det rakk, for jeg skjønte ikke hva jeg skulle gjøre med en gang. Så hun tok alle disse fine bildene mens hun ventet. Hun rakk til og med å publisere et bilde på Instagram der hun lå...


Her ser dere at jeg er på vei mot sporet (Dronning Fjellrose ser oss før vi ser henne). 
Jeg fant mange godbiter underveis, og det ble flere da jeg fant henne.
*lykke*


Spor nummer 2: 


En av de andre hundeeierne gikk opp sporet...


Prinsesse-Vil-Ikke gikk med meg, hun var rolig og konsentrert (like konsentrert som meg tror jeg). 




Jeg fant sporet mye lettere denne gangen, for nå visste jeg hva jeg skulle gjøre!!! 
*Artig* 


-Stella-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar