lørdag 7. september 2013

Tur på Volhaugen

I dag kjørte vi til Verdal for å gå tur. 


Dronning Fjellrose elsker denne årstida med masse flotte farger i fjellet. 


Pappsen holder meg i den ene hånda og plukker bær som går rett i munnen med den andre hånda. Dronning Fjellrose tviholder på iPhonen sin og foreviger meg og naturen, og jeg passer på at de ikke går langt fra hverandre. 







Her tok vi en liten rast, spiste litt knask og drakk fjellvann. 



Haukåvatnet




Jeg fikk smake både tyttebær, blokkbær og blåbær. Mmm...





Det er ikke bare bare å gå i lyng og myr og samtidig være langhåret hund. Så jeg må sette meg ned rett som det er og ta ut kvister og lyng fra pelsen. Om jeg legger meg ned i myra spiller ingen rolle, jeg må jo dusje uansett når jeg kommer hjem. 



Vi har gått 8,34 kilometer, vi brukte 2 timer og 9 minutt, og alle var enige om at det hadde vært en fin tur. 


-Stella-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar