onsdag 3. juli 2013

Destruktiv, jeg?

I går var Dronning Fjellrose "ganske" irritert på meg, for etter at vi fikk gjerde, så mener hun at jeg ikke hører etter lenger...
Når hun vil at jeg skal komme inn, vil ikke jeg komme inn, så jeg legger meg ned og ser på henne...og når hun kommer for å hente meg, så løper jeg vekk. 

Hun påstod også at jeg var så destruktiv i går, bare fordi jeg stakk av med skoene, tok sokkene til gjestene som bada i boblebadet,spiste på trærne, gnagde på trillebåra med blomster, spiste jord, gravde i plena, stakk av med en legofigur og hoppet opp på utebordet. Det må da være lov å bevege seg også da, ærlig talt! 


Hun hadde en lang pedagogisk samtale med meg før jeg la meg i går, og jeg prøvde etter alle kunstens regler å avvæpne henne (jeg gjespet, snudde meg bort fra henne, klødde meg, slikket meg rundt munnen og la meg ned). 
Så da fikk Prins Umulius i oppdrag å leke masse med meg i dag, og trene lydighet med meg. Både han og Prinsesse-Vil-Ikke gjemte godbiter som jeg fant ute, jeg ventet og fikk belønning. 
Da Dronning Fjellrose kom hjem fra jobb ble det enda mer trening. "Kom" er det magiske ordet, og "Bra!" og "Flink!" når jeg kommer. 
Det er jo gøy!


Her er sporene etter at jeg lekte med Picasso i dag (grønske på labbene). Jeg var ute i hagen da han gikk forbi (skjønt han gikk ikke forbi akkurat). Jeg bjeffer alltid når jeg ser/føler/lukter ham, og han legger seg alltid ned på gårdsplassen og nekter å gå videre. 
Så da fikk han komme inn å leke med meg. *Artig*


Så her er stillingen nå, jeg har inntatt horisontalen.
Sov godt alle sammen, jeg er allerede langt inn i drømmeland.

-Stella-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar