mandag 1. juli 2013

Utbryterprinsessen

Dronning Fjellrose og meg på tur igjen. Vi blir aldri lei av å gå her, det er vakkert! (ikke det at jeg bryr meg så hardt om hvorvidt det er vakkert eller ikke, men for Dronning Fjellrose er det halve turen...)


Vi skulle se om vi så Ferdinand, men han var ikke der i dag heller. 


Men kalvene var veldig nysgjerrige på meg, og kom helt bort til gjerdet.





Vi har litt lik pannelugg i dag vi...


Mens Dronning Fjellrose tar bilder...


 ...setter jeg meg ned for å vente...Jeg er en tålmodig sjel, iallefall sånn innimellom.





Her kom vi til fe-rista igjen. Kan du være så snill å løfte meg over? 


Og Dronning Fjellrose er så snill og løfter meg over, mange ganger, sånn at vi kan fortsette turen vår. 

  
 Da vi kom hjem var både Dronning Fjellrose, Prinsesse-Vil-Ikke og en Prinsesse-venninne utenfor gjerdet, jeg måtte stå inni hagen. Det var ikke morsomt i det hele tatt...Så da prøvde jeg meg på et trix, og ja, jeg klarte det: Bare kall meg Houdini...Jeg kom meg gjennom gjerdet...


 Jeg trengte kun 9,4 cm. på å komme halvveis gjennom, forlabbene og hodet og magen...men da kom Dronning Fjellrose løpende og dyttet meg tilbake. 

Hensikt oppnådd: Dronning Fjellrose kom tilbake til meg!

Nå venter vi visst bare på at Pappsen skal komme hjem fra Nordsjøen og skru på de siste plankene i gjerdet...

-Stella-


4 kommentarer:

  1. Trur du må setta Dronninga igang med å beisa resten av borda til gjerdet då, Stella

    Sitt fint

    Papsen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun har visst annet å gjøre enn å beise gjerde...Hun er jo på jobb om dagene, og så må vi jo på tur når hun kommer hjem, og nå er stua helt full av kofferter, hun pakker visst for hele familien, inklusive deg sa hun :D

      Slett
  2. Prinsesse-Vil Ikke er flink til å male tømmervegger så hun kan sikkert beise et gjerde, og etterpå skal hun til fjells og hjelpe
    meg med å kjøre inn ved.

    SvarSlett
    Svar
    1. :) At vi ikke har tenkt på det :)

      Slett