søndag 30. juni 2013

Bilder fra Røstad

I dag har Dronning Fjellrose og jeg vært på tur sammen med en Dronning-venninne rundt Røstad. (Jeg sa jo vi måtte finne en annen plass å gå, i frykt for at Håa-turene kom til å bli kjedelig lesestoff..) 


På sommeren går det sauer her, og sauer betyr fe-rister, så Dronning Fjellrose og Dronning-venninnen måtte løfte meg over, ikke mindre enn fire ganger, to fram og to tilbake...(Flaks at jeg bare er ni kilo)  


(Lurer på om alle hunder blir båret over fe-rister...)


Jeg bjeffet ikke et eneste bjeff på sauene, bare så på dem og løp fint forbi! 



Dronning Fjellrose digger disse kuene. (Skotsk Høylandsfe). I dag var ikke Ferdinand å se, men jeg skal love å vise bilde av ham senere. Han er den største oksen du kan tenke deg, og kul! 







-Stella-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar