tirsdag 18. juni 2013

Endelig tirsdag

Endelig tirsdag, og familien min har kommet hjem fra Vestlandet (de kom hjem i går). Jeg har hatt barnevakt siden torsdag, har vært hos Dronning Fjellroses Dronning-venninne og Prinsesse-Vil-Ikkes Prinsesse-venninne. 


Jeg har hatt det kjempebra da, de har gått turer med meg og lekt med meg hele tida. Jeg fikk til og med min egen dyne som jeg lå på den ene natta, for der ville jeg ligge:) 


Men gjensynsgleden med familien min var helt enorm. Tenk at de kom tilbake til meg. *Lykke*  Jeg sov i hele går ettermiddag, så Dronning Fjellrose mente nok at jeg hadde vært litt stressa mens de var borte. 


I dag har Pappsen bygd gjerde igjen. Nå er det såpass ferdig at jeg ikke kan stikke av. Skyvedøra fra stua til hagen står åpen, og jeg kan gå ut og inn uten at jeg blir festet til løpestrengen. Jeg elsker det, jeg er friii!!!  


Dette bildet er bare "stille før stormen", bare ta en titt under:) 


"In action"

-Stella-

1 kommentar:

  1. Hei Stella

    Eg forstår ikkje korfor du ikkje fortelle kor treklossen som du har mellom labbane kjem frå???
    Har du dårlig samvittighet for at du stjal avstandsklossen min, som eg brukte for å få rett avstand mellom borda i gjerdet???
    Heldig for deg at eg var ferdig med den ;-)

    Sitt fint

    Pappsen

    SvarSlett