fredag 7. juni 2013

Fredag og fridag

Det er fredag, Dronning Fjellrose har fridag, og hun sover. (Hun er litt syk også, så da sover hun ekstra lenge). Jeg vet at jeg kommer til å få en tur i dag også, så jeg smører meg med tålmodighet mens jeg venter på at hun skal stå opp. 


Her ligger jeg i gangen, men jeg har også ligget foran soveromsdøra til Dronning Fjellrose, helt uten å pipe, helt uten å vekke henne...
(Pappsen er ute og bygger gjerde)


I gårkveld ble jeg dusja og børsta, hesthalen har ikke kommet på plass ennå...


Men nå ser jeg, og er klar for tur. Dronning Fjellrose har stått opp, fått på seg turklær og er klar for en tur rundt Håa. (Pappsen tar seg en pause i gjerdebygginga og blir med oss på tur)





Jeg møtte noen okser, de var veldig store, og så var de fire, så jeg måtte si "voff"...(men bare en gang) *flink*





 -Stella-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar