lørdag 22. juni 2013

Dårlig vær?

Dette er bilde av meg etter at vi kom hjem fra tur i dag. Synes dere jeg ser våt ut?


Helt enig: 
Jeg er ikke våt! 
Det kom ikke regn!
Dronning Fjellrose stoler blindt på yr.no, men det er ikke alltid værmeldingen slår til.


Men jeg fikk da prøvd den nye regndressen min, og jeg må innrømme at jeg sikkert hadde vært mye mer skitten hvis jeg ikke hadde hatt den på. (For jeg sprang i søla, jeg tok meg en runde uti åkeren og det var våt grusvei...men det regnet ikke!)

Det beste av alt:
Da vi kom hjem var det bare labbene som måtte skylles, og voila: ferdig! Like hvit og fin som før vi dro på tur:)


-Stella-


2 kommentarer:

  1. En slik regndress er det flere som skulle hatt.

    God helg fra oss på fjellet.

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant:) Slipper unna all dusjinga da;)
    Klem tilbake

    SvarSlett