søndag 9. juni 2013

Søndagen min i bilder


Tur med Dronning Fjellrose og Pappsen. 


Pappsen fortsatte på gjerde-bygginga da vi kom hjem.


Prinsesse-vil-ikke og jeg lekte i hagen...



Jeg elsker å leke med sokker, iiiihaaa....


 Etter middag ringte mamma'n til Ludvig og ville ha oss med på tur, og vi ble med... 






I dag fikk Ludvig bli med meg på tur for første gang, han er jo tross alt ganske stor valp nå, og han holdt tritt med meg hele veien. Dronning Fjellrose syntes jeg var ganske (les: veldig) sjefete på turen, men jeg må jo vise at jeg har vært ut en vinterdag før...(Jeg tenker Ludvig sover godt i natt...) 


Første tur med Ludvig, 
men definitivt ikke den siste. 


 -Stella-




2 kommentarer:

  1. Husk å si til pappsen at han må klippe gresset
    før løvetanna tar overtaket.
    Hilsen en som har klippa gresset.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå er det bare gjerde-bygging som står på dagsordenen:) Gresset får vente! Dessuten synes jeg det er ganske godt med løvetann:) Men jeg skal si det til ham likevel ;)

      Slett