lørdag 1. juni 2013

Lørdag 1. juni

 I dag var vi nok en gang på tur rundt Håa, men denne gangen gikk vi motsatt vei, og det var egentlig ganske genialt. 


For Dronning Fjellrose kan ikke jogge på asfalt, så da ble det 3 kilometer med snusing og vimsing før vi begynte å jogge.


...opp og ned av grøfta...


Langt foran...


...og langt bak...


 Etter 3 kilometer med asfalt var det 6 kilometer med grusvei, og da jogget vi. Jeg er kjempeflink til å løpe i bånd nå, bet ikke i båndet en eneste gang i dag faktisk. *flink*


Pappsen var hjemme og snekret gjerdet rundt huset mens vi var på tur.


Familien min gleder seg til gjerdet blir ferdig, for da kan de ha opp verandadøra uten at jeg stikker av. Jeg tok meg et par runder i går nemlig, men ble innhentet ganske fort. (Jeg tok meg en runde i mårrest også, sånn er det jo når ingen passer på hvor jeg er mens døra står åpen...)


Det var varmt til både tobente og firbente i dag, og selvsagt delte Pappsen vannet sitt med meg :) 


-Stella-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar