fredag 5. juli 2013

I did it :)

På tirsdag fikk Dronning Fjellrose en mms fra tante Marit (mamman til Zico) Under bildet stod det "sånn!"
Bildet viser Zico i full fart over ei ferist...(Zico er mye mindre enn meg)


Det avgjorde saken. Dronning Fjellrose bestemte seg for at jeg måtte begynne å øve meg på å gå over feristene. Så med masse motivasjon, fikk jeg det til. Det var ganske vanskelig da, første turen tok over et minutt, den siste bare noen få sekund. Så jeg kommer meg. Jeg gikk over fire stykker i dag.  
*stolt* 
Filmklippene under er ferist nummer to og fire. (Den første ferista tok 1 minutt og 4 sekund, så den videoen ble for lang til å laste opp her.) 




Fortjener ikke disse filmklippene litt applaus, heder og ære, så vet ikke jeg:)
Kommentarer mottas med takk!  



-Stella-

1 kommentar:

  1. Det er godt at sauan ikke er like lærevillig.
    Hilsen Finn Per.

    SvarSlett