lørdag 20. juli 2013

Pakke i posten

I dag fikk jeg min egen pakke i posten. Det stod navnet mitt på pakken, og det var frimerker på. 


og selvsagt fikk jeg åpne pakken selv!


Dronning Fjellrose var imponert, det så ut som jeg ikke hadde gjort annet enn å rive opp pakker i hele mitt liv! 


og gjett hva som var inni pakken?


Sokken min! Jeg hadde glemt sokken min hos mormor og morfar på Glåmos, og de vet jo hvor glad jeg er i den, så da sendte de den til meg. (Selv om vi skal møtes igjen om ei uke). 
Det var skikkelig snilt da! 


Dette var gøy!



Tusen takk Mormor og Morfar :)


-Stella-
(nå og for alltid familiens stjerne)



2 kommentarer:

  1. Bare hyggelig Stella vi vet jo hvor gla du er i sokken din, hils til resten av familien. Sees neste lørdag.

    Hilsen mormor og morfar.

    SvarSlett
    Svar
    1. Dere må være de snilleste besteforeldrene ever :)

      Slett