tirsdag 23. april 2013

Playdate med Ludvik

I dag har Ludvik vært på besøk. Ludvik er en Cocker Spaniel-valp på 11 uker. 



Vi bjeffet og lekte, men da han prøvde å ta bamsen min, måtte jeg virkelig fortelle ham hvem som er sjefen!


Men han fikk låne beinet mitt da, (på nåde...)Men da han hadde lekt med det en stund, syntes jeg at jeg måtte ta det tilbake, det er jo liksom mitt bein da...(selv om jeg egentlig ikke bryr meg om det til vanlig)


Etter at vi hadde sust omkring både ute og inne, sovnet gjesten min...

 

 

Han er veldig skjønn da, spesielt når han sover! 


I morgen skal jeg og Pappsen være dagmamma for Ludvik. Lurer på hvordan det blir...


Da Ludvik dro hjem, kjørte jeg og Dronning Fjellrose ned til Magneten. Vi gikk tur rundt Eidsbotn, og turen målte 9,4 kilometer. 



-Stella-

1 kommentar:

  1. For en morsom dag med Ludvik da Stella:)og du og Dronning Fjellrose er noen skikkelige sprekinger.

    SvarSlett