torsdag 11. april 2013

Trim og estetikk

Joggetur rundt Røstad, og ja, Dronning Fjellrose klarte nesten å jogge hele runden, til tross for at det har vært minimalt med jogging i vinter.
 
Jeg oppførte meg ganske eksemplarisk på løpeturen. Sprang bare foran føttene til Dronning Fjellrose en gang, så hun måtte hoppe "elegant" over meg *smiler*. Så hadde jeg veldig lyst til å leke og bite i båndet da jeg syntes at det gikk litt tregt, men det fikk jeg ikke lov til...*makan*...Ikke ble det noe særlig snusing heller. Målet med denne turen var visst ikke snusing, men trim!
 
 
Da vi hadde jogga i 5 kilometer, og vi hadde kommet tilbake til utgangspunktet, var hun i det estetiske hjørnet. Da gikk vi en ekstra tur, og det var rom for både snusing og bildetaking.

 
Holmgangen i Levanger

 
Mens vi var på joggetur rundt Kjærlighetsstien (på Røstad), var Prins Umulius på svømmetrening i Trønderhallen (på Røstad) (bildet over her), og Prinsesse Vil Ikke var på turntrening i løa (på Røstad)(bildet under). Praktisk med alt på ett sted, syns Dronning Fjellrose. 

 
Forresten så er jeg 11 måneder i dag den 11. april :)
1 måned til 1-årsdag og 100 dagersfest:)
 
-Stella-
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar