mandag 11. mars 2013

Dilemma

Dronning Fjellrose er litt sånn nøye på det hva innredning angår. Hun vil gjerne ha det mest mulig ryddig i huset til enhver tid, og ting skal ligge på plassen sin.
 
Så kom jeg i huset, og på bildet under ser dere en av yndlingsplassene mine.
 
 
 
Her er det varme i gulvet, og her har jeg full kontroll på om noen kommer eller går, den nye yndlingsplassen min er nemlig rett ved ytterdøra. (Familien min må bokstavelig talt snuble over meg for å komme seg ut eller inn.) Så her ligger jeg bra, bortsett fra den plastmatta som ligger på plassen min...Men jeg er ikke tapt bak en stol, jeg bare skraper på matta til den krøller seg til en klump, og så legger jeg meg på den...
Og det er her Dronning Fjellrose kommer i et dilemma:
1. Ha det fint og ryddig til enhver tid... 
2. La meg få ligge der jeg vil...
 
Hva tror dere blir løsningen?
 
 
 
Riktig!
Jeg får ligge....og hver gang jeg legger meg en annen plass, retter Dronning Fjellrose på matta...
 
Bra deal det, ikke sant?
 
 
-Stella-
(10 måneder i dag,
hverken mer eller mindre)



2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen Stella , nå har du blitt stor, håper du ikke får for mye godt i dag for da får du vondt i magen. Hilsen oss på fjellet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Her er det ikke mye utenom det vanlige kan jeg fortelle. Et tyggebein mens jeg blir børstet, så det er ikke fare for å få vondt i magen nei:)

      Slett