tirsdag 5. mars 2013

Knurr

Jeg er ikke akkurat en fryktinngytende hund. Jeg er egentlig bare veldig søt og snill. Overraskelsen til familien min ble derfor stor da jeg satt foran stuevinduet og knurret i dag, det kom et lite bjeff også. (Familien min kunne verken se mennesker eller dyr utenfor vinduet, men det blåste litt da...og busker og trær rørte på seg...)
 

Etter knurre-episoden foran vinduet, måtte Dronning Fjellrose surfe inne på hundepoterblogg.no,
og hun smilte da hun leste:
 
 "Til og med hunder kan leke at de har en annen sinnstilstand enn de egentlig har. De kan late som de er farlige."
 
Og det er jo det man må gjøre når man er en ordentlig vakthund, ser man ikke farlig ut, må man late som om man er det!
Knurr!  

 
-Stella-
 
Bildene i dette innlegget tok Prinsesse-Vil-Ikke av meg i dag med nettbrettet sitt, hun la dem dessuten ut på instagram.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar