søndag 3. mars 2013

Snøbading

 
I dag vekte jeg Dronning Fjellrose.
Klokka var halv ni, og jeg var ute sammen med Hoffnarren, da det var en hund som gikk forbi nede på veien, og da hadde jeg så lyst til å tøffe meg litt.
Jeg bruker jo ikke å bjeffe, men når jeg kunne slå to fluer i en smekk (både tøffe meg, og vekke syvsoveren, da benyttet jeg anledningen).
*genialt*
Sola skinte og jeg ville på tur.
 
 
Så syvsoveren sto opp, og vi gikk på tur...

 
Det skikkelig "klabbeføre" eller "nullføre" om du vil. Snøklumpene festet seg til labbene mine, så jeg måtte stoppe og spise dem av.

 
Dronning Fjellrose og Hoffnarren diskuterte hvorvidt de skulle kjøpe snøsko til meg...


 Da vi kom tilbake var det snøbading som stod på planen, (det gjør jeg hver dag når vi kommer hjem fra langtur). Jeg elsker å snøbade, da ruller og ruller jeg i snøen, og det er super-artig!
 
 
I ettermiddag får vi besøk av noen som skal komme å hilse på meg for første gang, jeg lurer på om de har med seg hunden sin, eller om det er bare menneskene som kommer...


-Stella-


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar