lørdag 2. mars 2013

Plush Puppy

Hoffnarren kom hjem fra Nordsjøen i går, og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da både han og Dronning Fjellrose kom inn døra. Hoffnarren hadde vært borte i to uker, Dronning Fjellrose i to timer,
jeg hoppet fra den ene til den andre. *Lykkelig* 
 
 
Morgentur i storm, sludd og slaps med Hoffnarren klokka ni i mårrest etterfulgt av dusj,(pjuh, jeg slipper aldri unna.)
 
 
Shampo og Balsam fra Plush Puppy,
*pelsen min lukter godt*
(Dronning Fjellrose har kjøpt såpedispensere som hun blander ut shampoen og balsamen i, 1:10 eller noe)
 
 
Knutebein som belønning mens jeg blir børstet fri for floker
 
 
Endelig kan jeg slappe av, det tar på å gå på tur i storm og vind og sludd.

 
Hele familien min rundt meg, ringen er atter en gang sluttet. *Lykke*
 
God helg!
 
 
-Stella-

2 kommentarer:

  1. Dette er et forsøk på å kommentere, Stella du er en veldi flink hund som er god til å fortelle om det som foregår. Vi gleder oss til å se deg snart, hils til resten av familien. Hilsen oss gamle på Glåmos.

    SvarSlett
    Svar
    1. SÅ artig at dere fikk til å kommentere på bloggen min. Gratulerer! Vi gleder oss veldig til å kommer oppover til Glåmos i påska, Dronning Fjellrose er helt sikker på at jeg kommer til å sjarmere dere i senk:)
      Kos fra Stella

      Slett