fredag 8. mars 2013

Frihet

Nå øver vi for alvor på at jeg skal gå uten bånd, og det går kjempebra. Jeg er flink til å høre etter, og kommer når noen sier "kom".
 
 
"Utfordringen blir nok når vi møter andre hunder" hørte jeg Dronning Fjellrose og Hoffnarren diskutere over hodet på meg på turen....(og de kan vel ha rett i at det kommer til å bli en utfordring, jeg vet ikke selv heller om jeg kommer til å høre etter da...)

 
Da vi kom tilbake fra den to timer lange turen vår i dag, fikk jeg for første gang hilse på en av de to søtingene som bor i garasjen om vinteren. Først måtte jeg knurre litt, men da Hoffnarren tok den ene ut av buret, snuste og hilste jeg. Jeg slikket ham til og med på snuten, og fikk et lite flashback til Tønsberg, da jeg passet på valpene til Hildur.
 
 
Dette er Torino, en Dvergvedder som blir 7 år den 1. april. Han var helt rolig da vi hilste, ikke redd i det hele tatt.
Vi skal nok ha det gøy sammen i sommer!
 
-Stella-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar