søndag 17. mars 2013

Søndagstur

Etter to lange dugnadsdager for Dronning Fjellrose i turnhallen, nøt hun den lange ettermiddagsturen med meg. Det var sol og mildt, og fredelig, fredelig søndag...

 
Jeg er en skikkelig snø-hund. Selv om det tidvis er bart på veiene og sykkelstiene nå, går jeg der det er snø og is.
 
 
Etter en og en halv time så jeg sånn ut...

 
Dette er for øvrig den andre langturen min i dag. Prins Umulius og en kamerat har også gått langtur med meg i en time.

 
Da jeg kom hjem fikk jeg mat, og så var det rett i dusjen. Kan dere forstå hvorfor? (Lurer på om de gamle på Glåmos egentlig vil ha besøk av oss i påska når de ser disse bildene...)
 
-Stella-
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Eg reknar med at da vil væra meir snø på Glåmos, Stella så då går da nok greit for dei gamle skal du sjå ;-)

    Sitt fint

    Hoffnarren
    (som ikkje fekk væra med på turen idag og ikkje får væra med til Glåmos...)

    SvarSlett
  2. Du må bare komme på Glåmos i påskafor her er det over en meter med fin og hvit snø.Hils resten av familien.
    Hilsen oss pæ Glåmos.

    SvarSlett
  3. Beklager et par trykkfeil, men øyan er ikke helt synkron ennå.
    M.v.h. Den gamle på Glåmos.

    SvarSlett