fredag 1. mars 2013

Jeg setter spor etter meg

 På fredager har Dronning Fjellrose fri,
og vi har vært sammen i hele dag.
*Jippi*
Etter at englebarna dro til skolen, gikk vi en lang tur.
 
 
Inne i denne tette skogen har ikke snøen lagt seg, men på sykkelstiene og veiene ligger det både snø og slaps.

 
Heldigvis så ble jeg ikke så skitten, så det ble bare skylling av labber da vi kom hjem.
 
Dronning Fjellrose måtte en runde med støvsuger (som jeg ikke liker noe særlig) og mopp rundt om i huset, jeg lager ganske mange spor etter meg nemlig, (og i går så klarte jeg ikke å dy meg, så det lå en del jord utover stuegulvet...)
Men jeg er fornøyd jeg, syns jeg slapp billig unna.
 
-Stella-
 
PS. Dersom dere trenger noe på Alpha Dog, kan dere få rabatt ved å bruke denne koden: "alphadoglilistella"
Koden er gyldig ut 6 mars
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar