lørdag 11. mai 2013

1 årsdag og 100-dagersfest

I dag (den 11. mai 2013) er det 1 år siden jeg ble født, og 100 dager siden jeg kom til familien min. Er ikke det verdt å feire så vet ikke jeg:)


Dagen min startet med en tur rundt Eidsbotn i fint bursdagsvær sammen med Dronning Fjellrose. 


Da vi kom hjem ble det dusjing med shampo og balsam, en ordentlig bursdagsvask, og etterpå prøvde Dronning Fjellrose seg på en litt annen frisyre enn vanlig...


Mens vi var på tur, var Prinsesse-Vil-Ikke og en Prinsesse-venninne hjemme og laget bursdagskaker.


Sikkert flere som har lyst på slike til bursdagen sin, så her er ingrediensene: hvetemel, bakepulver, smør, olje, et glass med babymat, egg og skinkebiter. 

Hele oppskriften fant de på denne hundebloggen: sniffit.no


Prinsesse-venninnene sang bursdagssangen for meg: "Happy Birthday to you..."


Så fikk jeg muffinsen min. Mmmm....


Brownies og vaniljeis til menneskebarna...


Her er noen av gavene mine, tyggeball og hjertesnacks...(jeg fikk tannbørste, tannkrem, håndduk og drikkeflaske også.)


1 år 


Både Prinsesse-Vil-Ikke og jeg var fornøyd med dagen:) 



-Stella-


6 kommentarer:

  1. Happy birthsday, Stella.
    Jammen e du heldig som fekk så mykje gåver og di eiga kaka.
    Eg håpar den smaka godt, den såg god ut.

    Sitt fint

    Pappsen

    SvarSlett
    Svar
    1. Den smakte veldig godt Pappsen, Prinsesse-Vil-Ikke er veldig flink til å bake, og best av alt, jeg har bare spist to muffins-hjerter, så jeg har igjen fire :D
      Stella

      Slett
  2. Gratulerer med dagen, Stella! Roxy hilser så mye og gleder seg til hun også fyller året (9. juli). Kos deg med gavene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Det er stas med bursdag, men man blir sliten også:)
      Hils Roxy tilbake fra meg!
      Stella

      Slett
  3. Gratulerer med dagen Stella. For en koselig bursdag du har hatt i dag:) Et skikkelig voff og hurra til deg. RL

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:) Dagen var koselig ja! Voff tilbake:)
      Stella

      Slett