fredag 17. mai 2013

16. mai

I dag kunne jeg nesten ikke vente med å dra på tur. Men det var så mye som skulle gjøres først. Etter at Dronning Fjellrose hadde laget og spist middag, handlet, kjøpt bunadssko og kjørt Prinsesse-Vil-Ikke til turntrening kunne vi dra på tur.

Dronning Fjellrose tok seg tid til å ta noen bilder i dag, for i alt stresset, ble både fotograferingen, turen og naturen terapi, og en flukt fra virkeligheten....

Jeg la meg ned og gnagde på en pinne imens. 



Da vi kom hjem støvsuget hun huset, mens jeg fotfulgte henne. Etterpå vasket hun, jeg fotfulgte henne da også. Så la hun på mattene igjen, og da kunne jeg atter en gang legge meg i en krøll med matta i en krøll under meg. (Jeg bare elsker å krølle de mattene!!!) 


Så var det tid for at jeg skulle bli ren og pen. Jeg var ikke så verst ren, så det ble bare børsting i dag. Vi stod ute på platten, og Dronning Fjellrose syntes jeg var veldig flink og tålmodig.


Så ble det ny hestehale, og sløyfe i håret for første gang:) (Jeg måtte bestikkes med tre hjerte-snacks for å få i den sløyfa...)


Hurra Hurra Hurra!!! 

-Stella-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar