søndag 26. mai 2013

Mufasa-en kattehistorie

Siden jeg er blitt angrepet av katt to ganger i det siste, synes både jeg og Dronning Fjellrose at katter egentlig er veldig skumle! (Dronning Fjellrose har vel alltid vært redd katter, men etter at hun ble vitne til at ei svart katt hoppet på meg uten grunn, ble hun liv-redd for dem!) 
Mufasa derimot, er vel den eneste katten som ikke er så veldig skummel(Dronning Fjellrose er enig)


Mammsen til Mufasa og Pappsen min holder oss...


Mufasa er en kjempestor og flott han-katt!


Jeg sitter og ser på at Mufasa spiser...lister meg mot ham...er litt redd...skvetter fort tilbake når han setter øynene i meg...de er gulgrønne...


...men jeg prøver meg igjen...og maten hans er så fristende at jeg spiser den opp. Jeg tror ikke Mufasa syns det var helt greit, men han gjorde meg ingenting...


...selv om han nok egentlig innerst inne hadde veldig lyst til å slenge en labb etter meg...


Prinsesse-Vil-Ikke har forresten begynt å trene med meg, bare ta en titt her:)


PS. Belønningen var Mufasas kattemat, mmm:) 


-Stella-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar