søndag 19. mai 2013

17.-19. mai...

Dette blir en litt sånn medley fra de siste dagene. Dronning Fjellrose, Prinsesse-Vil-Ikke og meg i 17. mai stasen. (Prins Umulius har tatt bildet, og Pappsen er i Nordsjøen.) 


Jeg lå hjemme mens familien min gikk i 17. mai tog, men jeg fikk være med på 17. mai middag hos Ludvig på kvelden, og det var kjempegøy! 


I mårrest var vi på jogge/gåtur rundt Håa igjen. Turen tok 1 time og 30 minutter. 


Dronning Fjellrose synes det er så vakkert rundt Håa, så hun hadde tid til å stoppe å ta bilder i dag. Hun klarte ikke å la det være. 



Vi har faktisk vært ute i hele dag. Da vi kom hjem var vi i hagen, og det var varmt. Jeg lå i skyggen (for det var 27 grader hos oss i dag), og fikk drikke kaldt vann av hageslangen, stas! 



Det blir visst en like fin dag i morgen også...

-Stella-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar