torsdag 23. mai 2013

På Kjærlighetsstien med Picasso

Til tross for at jeg er vant til at Dronning Fjellrose går lange turer med meg rett etter middag, har jeg faktisk evnen til å tilpasse meg. I dag stupte hun ned på sofaen etter middag, og jeg maste (nesten) ikke i det hele tatt på henne. 


Men som dere ser, det ble da tur til slutt. Ikke en lang en, men en lite, koselig snuse-tur på Kjærlighetsstien, og der traff jeg Picasso. (Det må da bety noe, må det ikke? Å møte den kjekkeste nabo-hunden på Kjærlighetsstien?) Han var litt uinteressert i dag, men det brydde jeg meg ikke noe om, interessen kommer nok tilbake om noen måneder tenker jeg.  



I går var det regnvær og våte veier, så jeg måtte dusje da vi kom hjem. Børsting etterpå, og det var ikke artig i det hele tatt. 


Jeg må visst få satt i den hesthalen igjen...


I morgen kommer Pappsen hjem, vi gleder oss. 

-Stella-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar