fredag 10. mai 2013

Vår og jord!

Våren har virkelig kommet til Trøndelag, og vi har vært ute i hele dag. Dagen startet med en løpetur rundt Håa. Etterpå dro vi hjem for å plante. For dere som har fulgt med på bloggen min, så vet dere at jeg er litt svak for jord, så dere kan tro jeg var i mitt rette element da Dronning Fjellrose holdt på å plante...


Hun har kjøpt masse forskjellige planter, men ikke alle kan plantes i trillebåra i år. Både Eføy og Hortensia er giftige(det fant vi ut på denne nettsiden), så de må stå der jeg ikke kan komme borti dem. 


Men Stemor er ikke giftig da, så de fikk jeg lov å lukte på. 


Dronning Fjellrose kom med snacks til meg, hun hadde faktisk kjøpt griseøre, men da jeg fikk det ble jeg bare rastløs, jeg ville finne en plass så jeg kunne grave det ned! 


Jeg prøvde meg både på den nyplanta trillebåra og blomsterbedet, men da Dronning Fjellrose så at jeg ikke hadde tenkt å spise det, bare grave det ned, tok hun det fra meg, så fikk jeg en Dentastix isteden. Mye bedre;) 

-Stella-

3 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra ,Gratulerer med 1 års dagen Stella .Klem fra jentene i Tamburhullet (",)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ettårsdagen Stella, håper du får en fin dag .
    Hilsen oss to på fjellet.
    Ps. hils til familien din.

    SvarSlett
  3. Gratulera med 1. årsdagen, Stella, håpar du får mykje fint og berre et kaka og godsaker, for du trimmar da snart av deg på turane med Dronning Fjellrose ;-)

    Sitt fint

    Pappsen

    SvarSlett