mandag 20. mai 2013

Jeg liker meg ute

Løpetur rundt Håa i dag også, og nå er jeg veldig godt kjent der. Jeg vet hvor den bjeffende hunden står inni hundegården sin og logrer til meg, jeg snur hodet mot gården når vi nærmer oss (men jeg bjeffer ikke tilbake), og jeg vet også hvilke veier vi skal følge.



Dronning Fjellrose har kjøpt seg nye sko på Löplabbet i Trondheim. Det er strengt forbudt å spise på dem...(Hun hadde ikke tid til å ta bilde av meg da hun så at jeg spiste på skoen engang, hun bare tok den ifra meg og sa nei...)


Etter turen har jeg vært inne og sovet masse, men jeg har også vært mye ute, og jeg liker meg i løpestrengen min. 
Denne fotballen fikk Prins Umulius da han var liten. Nå er fotballen blitt min, og jeg elsker den!!

-Stella-  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar