tirsdag 14. mai 2013

Jeg slutter aldri å imponere

I det siste (etter at jeg ble et år faktisk), imponerer jeg til stadighet. (3 dager siden jeg hadde bursdag, så dere kan jo tenke dere selv...) 
Punkt 1:
Når Dronning Fjellrose sier: "Spytt ut!" (fordi jeg har tatt noe i munnen som hun synes at jeg ikke skal ha i munnen) så spytter jeg ut!!! Og når jeg gjør det, så får jeg masse skryt, og Dronning Fjellrose er så stolt av meg, så da spytter jeg ut hver gang hun sier det. 

Vi har hatt et par uheldige historier før jeg ble et år, blant annet med ei død mus, og da spyttet jeg ikke ut frivillig, og det ble ikke så populært (for Dronning Fjellrose visste ikke hva jeg hadde i munnen, og tok i den døde musa....) Hun holdt på å besvime, og det var ingen hyggelig opplevelse i følge henne, skjønner ikke det... Men jeg skal aldri gjøre det igjen, for nå har jeg lært meg å spytte ut! 


Punkt 2:
Når vi går forbi andre hunder som bjeffer, så bjeffer jeg ikke tilbake.(Noen ganger gjør jeg det selvsagt, men som alle vet; ingen regel uten unntak)
Dronning Fjellrose skryter veldig av meg hver gang jeg ikke bjeffer, og sier at jeg er flink som bare går forbi uten å bjeffe. (Jeg trekker litt i båndet og sånn da, men det teller ikke.)
Når jeg er hjemme i hagen vår derimot, er det mye skummelt og spennende å bjeffe på! Men jeg er stort sett ingen bjeffe-hund, og det er Dronning Fjellrose veldig glad for. 


Men så var det dette med Dronning Fjellroses sko da....(Jeg tror Pappsen sa noe om det i kommentarfeltet på bloggen i går...)
I dag har jeg hentet joggeskoen inn på stua tre eller fire ganger, og det på under fem minutter. Dronning Fjellrose bærer den tilbake (selvasagt etter å ha tatt bilde av meg først...Skjønner ikke det der...) Hun setter skoene lengre og lengre innunder den hvite kommoden, men hun kunne jo bare ha satt dem i skoskapet, da hadde det jo ikke vært noe problem...


Men joggesko til tross, jeg er stort sett flink:)

-Stella-


5 kommentarer:

  1. Flinke flinke Stella.

    SvarSlett
  2. Har du forresten fortalt Dronning Fjellrose at du har gått på 2 valpekurs og gjennomført med glans:) Sånt er det viktig å fortelle vet du Stella:) RL

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Og det man lærer som valp, kan man for alltid, ikke sant? Det er som å lære seg å sykle har jeg hørt ;)
      -Stella-

      Slett
  3. Jepp sånn er det Stella:) RL

    SvarSlett