torsdag 14. februar 2013

Da jeg var liten valp

Nå er det sånn at min nye familie ikke fikk meg da jeg var lite valp, men takket være bilder fra oppdretteren, kan vi se hvordan jeg så ut da jeg var liten.
 
Jeg er født 11. mai 2012 i kennelen til Nina Mikarlsen; Garma Kiy.  Kennelnavnet mitt er Garma Kiy's Lili Stella. Jeg var en av 7 valper som ble født i L-kullet (derav navnet Lili Stella).
 
Alle valpe-bildene dere ser under, er tatt av Nina Mikarlsen, og alle opplysningene i dette blogginnlegget har vi hentet på Garma Kiys hjemmeside.
 
 
 Her er jeg 20 dager gammel, og veldig skjønn:)
 

 
 Moren vår er Garma Kiy`s Clara,
og faren vår heter Storm (Sumanshu new start at Garma Kiy).

 
L-kullet består av: meg: Lili Stella, brødrene mine: Louis
is Wonderful
, Leopold, Leonardo og Lano. Søstrene mine: Lerke og Lulu Lemon.

 
Det hadde jo vært kjempe-artig at noen av søsknene mine hadde sett dette innlegget:)

 
 
Dette er bilde av oss sammen med mammaen vår Clara.
 
 
 
 
Jeg er ganske lik meg, er jeg ikke?
 
 
-Stella-
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar