mandag 25. februar 2013

Hjemme alene

 
I dag har jeg vært hjemme alene på dagtid for første gang.
Dronning Fjellrose stod tidlig opp, for at jeg skulle få et par timer ut av buret før jeg måtte inn i det igjen. Hun vekte meg klokka seks (!!!), og da var det tid for kos og en liten luftetur rundt i nabolaget. Klokka åtte var det inn i buret igjen...
 
 Dronning Fjellrose tok meg med på min første joggetur rundt "Kjærlighetsstien" i ettermiddag. Vi sprang i mørket på speilblank is, jeg sklei bare et par ganger, men Dronning Fjellrose hold seg på føttene (hun hadde brodder.)
 
Det var ikke så enkelt å ta bilder i mørket, derfor laget Dronning Fjellrose en collage av meg istedenfor. 
 
 
Det er så artig at så mange følger med på bloggen min, men det hadde vært dobbelt så artig hvis dere hadde skrevet en liten hilsen til meg innimellom.
Bare sånn at jeg vet hvem dere er?
Det er kjempeenkelt, selv for gamle besteforeldre på Glåmos :)
 
Her er bruksanvisningen:
 
1. trykk på "kommenter som"
2. velg "anonym"
3. skriv en melding til meg, og hvem du er...
4. trykk "publiser"
 
Enklere kan det ikke bli:)
 
Håper på å høre fra deg;)
 
 
-Stella-
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Wow, Stella jammen e du flink, reise opp før fuglane og e flinke vofs og sitte i buret ditt heile dagen. Og så avsluttar du dagen med ein joggetur på is i mørket....
    Hmmm, eg trur ikkje eg skal ta deg med på joggetur før våren er komt, men lange spaserturar skal du og eg ha oss når eg kjem heim.

    Sitt fint

    Hoffnarren

    SvarSlett
  2. Hei Stella !

    Jeg er ei Tibbe jente på 4 år som bor på Nøtterøy,ikke så langt fra der du bodde før,jeg heter Ronja,og mamsen min Dina syn det er fint å lese bloggen din,jeg er også veldig glad i å gå tur og så trener jeg litt lydighet og skal vel begyne med rallylydighet snart,men mamsen er litt treg med å trene med meg,jeg syns det er kjempe gøy :)

    Voff Ronja

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ronja, så kult å få en hilsen fra deg her på bloggen min da:) Jeg vet ikke hva rallylydighet er...det hørtes komplisert ut, men er sikkert artig:)
      Kanskje vi sees en gang?

      Slett
    2. Hei Stella !
      Rallylydighet er morsomere enn lydighet,og særlig for oss som ikke tar det så alvorlig,mange artige øvelser og jeg trenger ikke være så nøye og presis på alt,nå om dagen lærer jeg å gå sikk sakk mellom beina :)
      Ser på den siste bloggen din at du også blir tatt mye bilder av,vi blir nok litt miljøskada vi som til stadighet må titte inn i det kamera,jeg også bare legger meg ned å kulern..

      Hadde vært gøy og treffi deg en gang..:)

      Ronja

      Slett