fredag 15. februar 2013

Noen kommer og noen går

Det er mye man må lære seg når man kommer til en ny familie. Den største utfordringen i det nye hjemmet mitt er at noen kommer og noen går til enhver tid.
Det verste er at noen går.
Nå har jeg bodd her i to uker, og pappsen har vært hjemme hver dag. I natt reiste han, og nå er ikke dagen helt den samme, sånn som jeg er vant til.
Jeg er vant til at englebarna går på skolen,
og jeg er vant til at Dronning Fjellrose kjører til jobb,
men jeg er ikke vant til at pappsen er borte.
Da jeg først kom hit for to uker siden, fotfulgte jeg Dronning Fjellrose hele tiden (det gjør jeg for så vidt ennå), men jeg er ikke like avhengig av henne nå som de første dagene.
 
Men det er pappsen som bruker å gå de lange turene med meg om morgenen. I mårrest var det Prins-Umulius som gikk en runde med meg før han gikk på skolen,
og det var artig det altså,
det er ikke det...
men det er noe som ikke stemmer helt...

 
Nå skjønner jeg ingen ting, for jeg finner ham ikke, og Dronning Fjellrose sier at han har reist til Nordsjøen.
Men jeg vet ikke hvor Nordsjøen er, og jeg vet ikke hvor jobb er heller, så jeg leter litt til jeg, og så piper jeg, for da kommer han kanskje tilbake?
-Stella-

6 kommentarer:

  1. Ja her fikk jeg svar på det jeg spurte om på Dronning fjellroses blogg! Kjempesøt hund! Og veldig godt skrevet til bildene! Det er nok akkurat slik det er! -Margit-

    SvarSlett
  2. Takk for koselig tilbakemelding både her og på Dronning Fjellrose-bloggen:)
    Fin helg ønskes deg:)

    SvarSlett
  3. Stakkars litla Stella, eg savnar deg eg og, men trur du kan væra glad du ikkje er her med meg. Ikkje er da snø og så bråkar da veldig mykje, men mykje trivelige folk er da her då og du kan tru eg skryte av deg til adle.

    Sitt fint ;-)

    Hoffnarren

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går bedre nå da, men da Dronning Fjellrose hadde tenkt å gå fra meg for andre gang i dag, DA protesterte jeg!!! Så hun kom inn igjen, og jeg fikk være med på biltur :D

      Slett