tirsdag 12. februar 2013

Ut på tur

 
Disse bildene er tatt på søndagstur med eieren min, Dronning Fjellrose. Når hun stopper, setter jeg meg ned og venter. Noen ganger sitter jeg bare å venter og venter, uten å bli utålmodig. Hun tar ofte opp iPhonen sin for å ta bilder av meg, og hvis hun tar av lyden, merker jeg ikke at hun knipser bilder engang.
 
 (det er helt stille, kan nærmest se stillheten i disse bildene)


Jeg er flink til å gå i bånd, til tross for min unge alder. (Fortalte jeg at jeg ble 9 måneder i går?) Jeg har fått meg svarte seler med refleks, og et sånn flexi-bånd. Når vi går på veien, der det kan komme biler, må jeg gå fint, men når vi går på sykkelstiene får jeg løpe i lang line, og det er super-artig!
Jeg stopper og snuser, Dronning Fjellrose går ifra meg, og når hun rykker i båndet kommer jeg løpende, springer fra henne, og sånn holder vi på... 

Det er ikke bare  meg hun tar bilder av... 

Både skog, snø og himmel må foreviges... 

 
SÅ kult at så mange har vært innom og sett på bloggen min, 122 visninger på en dag, stilig:) Jeg er visst mer populær enn interiør-bloggen til Dronning Fjellrose...
 
PS. Nå har Dronning Fjellrose ordnet det sånn at dere kan kommentere på innleggene mine uten å være innlogget som noe. Bare trykk på "anonym", men skriv hvem du er da, det er så koselig:)
 
-Stella-
 
 

4 kommentarer:

  1. Da høyrdes ut som om du oppføre deg likt både når du er på tur med Dronninga og med Hoffnarren.

    Mvh Hoffnarren

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gjør jo ikke forskjell på folk, ikke så mye i alle fall;)

      Slett
  2. Jeg er såååå glad når jeg ser hvor flott du har fått det. Kos dere masse både på to-og fire bein.
    Klem fra oss i Tønsberg:o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dere er jo grunnen til at jeg laget denne bloggen:) Hadde det ikke vært for dere, hadde vi ikke hatt en Stella-valp og blogge om:)

      Slett