søndag 17. februar 2013

Ukas bad

Siden det er helg, fikk jeg ukas bad i går.
Jeg er jo ganske fluffy til vanlig, men når jeg er våt, ser dere hvor liten jeg er...  

 
 
Dronning Fjellrose dusja meg med sjampo og balsam, og Prins Umulius børsta meg mens jeg ennå var litt fuktig.(bildene som ble tatt av børste-seansen er strengt konfiskert av Prins Umulius som bestemt ikke vil ha bilder av seg på bloggen, og det må vi respektere.)

Jeg ble hvit og fin i pelsen igjen, og jeg lukter godt:)
 
Så ble det ny hestehale...

 
Jeg er kjempeglad for responsen på bloggen min, rundt 100 visninger hver dag, og jeg har ikke blogga mer enn ei uke:) Tusen takk til alle som er innom!
Det er imidlertid kjempeenkelt å legge igjen en liten hilsen til meg, bare klikk på anonym, skriv en hilsen, og send:)
Men skriv gjerne navnet ditt under, så vet jeg hvem du er:)
 
-Stella-

2 kommentarer:

  1. Eg sitte her ute i havet og flire for meg sjølv, jammen får du teksten til å stemma med bileta dine Stella.
    Var Dronning Fjellrose lika flink som meg med dusjinga di?
    Og fekk Prins Umulius børsta deg skikkeligt?

    Sitt fint!

    Hoffnarren

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror jeg ble like rein denne helga som forrige helg, Dronning Fjellrose gjorde i alle fall så godt hun kunne. Prins Umulius børsta meg lenge, om jeg ble helt flokefri er uvisst, men han gjorde så godt han kunne han også:)
      -Stella-

      Slett