onsdag 20. februar 2013

Oppmerksomhet

Jeg bruker å få en lang tur hver dag, men i dag hadde ingen tid til å gå langtur med meg, så det ble fire korte isteden (men da får jeg ikke brukt opp nok energi...) 
Dronning Fjellrose hadde huset fullt av barnehage-damer. De hadde liksom "møte", så jeg syns ikke jeg fikk nok oppmerksomhet hele tida... 
 
 
 
Men når jeg rota litt oppi jorda på plantene, og når jeg tok med meg duplo-figurene som lå på gulet, DA fikk jeg oppmerksomhet. Og som alle disse barnehage-damene vet utmerket godt, så er all oppmerksomhet (også: "Ikke spis jord Stella!" og: "ikke ta duplo-figuren Stella") bedre enn ingen oppmerksomhet!!!
 
 
-Stella-

1 kommentar:

  1. Stakkars deg Stella, jammen godt da kun er 8 dagar til eg kjem heim og kan ta deg med på lange turar igjen.....

    Sitt fint

    Hoffnarren

    SvarSlett