fredag 22. februar 2013

Fotogen?

Som jeg har nevnt tidligere, så er Dronning Fjellrose i overkant glad i å ta bilder, også av meg. Hun er også glad i å telle, og akkurat nå fant hun ut at hun hadde tatt ikke mindre enn 405 bilder av meg på de tre ukene jeg har bodd her. Og det er ikke bare disse 405 bildene hun har tatt av meg skal jeg love dere, mange har hun slettet også, for jeg gidder ikke være fotogen hele tida! (og Dronning Fjellrose er ikke like flink til å ta bilder hele tida heller...)
 
 
Som her for eksempel...

 
Her gjesper jeg, kan ikke være fotogen når jeg gjesper da...ærlig talt!!! Hvem er det egentlig som gidde å posere når man gjesper??? Gjør du?

 
Jeg er litt vimsete også, her rører jeg på meg samtidig som jeg gjesper... (jeg er ikke ferdig med den gjespen jeg gjespet på bildet over her)

 
Men så kommer blinkskuddene da, og Dronning Fjellrose er fornøyd!!!
 
 
Visste dere forresten at Stella er latin og betyr stjerne?
(Lili er fransk og betyr lilje.)
 
 
-Stella-

2 kommentarer:

  1. Ja du Stella, du Stella, du får no sagt da ja. Du ser ut som ei fotomodellstjerna og søt som ei lilja er du og. Men eg ser og at Dronning Fjellrose treng ei stødigare hånd på fotoapparatet, men som du seier hu har nokre blinkskudd innimellom ;-) Håpar du har fått deg ein lang og god tur i dag og at ny trusa er god å gå med. Hels resten av gjengen og så treffast me om ei veka.

    Sitt fint

    Hoffnarren

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord:) Ja, navnet trenger jeg i alle fall ikke å skjemmes over!

      Slett