mandag 11. februar 2013

Hei, jeg heter Lili Stella:)

Hei, jeg heter Lili Stella, men bare Stella til hverdags. Jeg har vært hos den nye familien min i 11 dager nå. Jeg har funnet meg godt til rette her, og jeg savner ikke gjengen min like mye som før.


Hele denne historien begynte egentlig i sommer, da Dronning Fjellrose møtte Tella(en nydelig Tibetansk Terrier)i smia til Chris på Røros. Familien min hadde da snakket litt om å få hund, men de visste ikke hvilken rase som passet til familiens livsstil.
 Så møtte Dronning Fjellrose altså Tella, og da var hun solgt. Hun forelsket seg hodestups, og var fra det øyeblikket fast bestemt på at det måtte bli en Tibetansk Terrier.
 
Og for å gjøre en lang historie kort, så ville skjebnen det slik at jeg skulle bli en del av denne familien.
Oppdretteren som eide meg, ga meg bort med tungt hjerte, men jeg tror det var en mening med at jeg skulle komme hit. I alle fall er familien min helt fortapt i meg, og jeg har funnet meg godt til rette her.
 
I dag (den 11.2.13) er jeg 9 måneder,
og selvsagt verdens skjønneste
LILI STELLA
 
Under ser dere bilde av det første møtet mellom meg og Dronning Fjellrose, og det var kjærlighet ved første blikk.
 
 
 
På lørdag ble jeg dusjet, med både shampo og balsam.
Etterpå ble jeg børstet.
 
 
For at jeg skal ha en mulighet til å se på familien min og hva som skjer rundt meg, må jeg ha en hestehale for å ta bort håret foran øynene.

 
 
 
 
Jeg er den lillesøsteren Prinsesse-Vil-Ikke aldri fikk.
Hun bærer meg som en baby og duller og koser med meg,
og jeg elsker det:)
 
 


6 kommentarer:

  1. Berre for å testa om detta går, Sitt Stella......

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg hører ikke etter selv om det står skriftlig:) Men du skal ha for at du prøver;)

      Slett
  2. Så skjønn!Er så kos med et lite familiemedlem.
    KLem fra Linn(sluttet å blogge)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, ja er hun ikke skjønn:) Har lagt merke til at du har sluttet å blogge ja, men ikke sluttet å se innom da, og det er jo bra:)
      Klem tilbake:)

      Slett
  3. Jammen har du ein fin blogg Stella :-)

    SvarSlett